Rüyaymış rüya. Korkmayın!

9 Kasım 2008 Pazar.

Rant ve Para Olduğu için Semtinin İdarecileri ve İyi Gün Taraftarları Tarafından El Üstünde tutulan 100 Yaşında Bir Armanın Çıkarsız-Beklentisiz Peşindeyiz Gerçek Seven 50 Kişi.

Beykoz-Mersin maçından geldim, bir hayli yorgundum. Ama tatlı yorgunluktu, namağlup Mersin'i Kelle İbrahim Arena'da 1-0 yenip liderliğe yükseldik. Göz kapaklarıma fil oturmuştu ve uyudum.

Bir rüya gördüm gece;

Rüya bu ya, göya Belediye seçimleri olmuş Yücel Çelikbilek tekrar başkanlığa seçilmiş, kulübü de Zeki Aksu'ya teslim etmiş...

İrkildim ve uyandım. Saat 3. Bi sigara içip yine uyudum.

Lanet rüya kaldığı yerden devam etmeye başladı. Sıçradım yine uyudum. Yine devam ediyordu.

Ne kadar korkunç olabilir ki dedim demez olaydım.

Rüyamın devamını paylaşayım sizinle biraz gülün istedim..

Yücel Çelikbilek Belediye Başkanı, Zeki Aksu Kulüp Başkanı oluyor başta da söyledim. İlk maç tehlikeli kadro Pendik deplasmanındayız bütün abiler orada feciyiz anlayacağınız. 1-0 da yendik deplasman tadından yenmiyor. Bir sonraki hafta içeride Sakarya'ya kaybettik. Olsun dedim kendi kendime bu sene kesin Bank Asya 1. lige çıkıyoruz.

Rüya hızlandı bir anda bir de baktım sezon sonu 3. lige düşmüşüz. Yüzümde tebessüm. Ne de olsa rüya. Yarın sabah uyanıp hafta sonu gidilecek deplasmanı düşünürüm dedim.

Rüya öyle bir hızlı gidiyor ki sezon başladı bitti hop Bölgesel Amatör Lige düştük. Baktım rüyanın boku çıkıyor, dedim Tugi kalk bi bardak su iç kendine gel. İçtim uyudum. O lanet rüya devam etmesin diye gözüm açık uyudum. Bitmiyordu. Ben gündüz Mersin'i yenip Japon bayrağını açtığımız zamanı düşündükçe rüya devam ediyor, sezon başlıyor, bitiyor play-out oynayıp ligde kalıyoruz. Ulan derin bir oh mu çeksem, üzülüp ağlasam mı, sevinip gülsem mi bilemeden bir sonraki sezon başlıyor.

Karabasan geldi galiba diyorum, bildiğim bütün duaları okuyorum yok arkadaş bana mısın demiyor. Diğer sezon başlıyor bitiyor, biz Bölgesel Amatör kümeden de düşüyoruz.

"Senin bir yerlerin açıkta kalmış" diyorsunuz, hatta "Amma sallıyorsun yok artık bokunu çıkarma" diyorsunuz ama Süper Amatör başlıyor son maç için göya gündüz Avcılar Stadına gidiyoruz 70 kişi...

Velhasıl biz yeniyoruz ama rakip takımın puan kaybetmesi lazımmış onlar da yeniyor falan biz 1. Amatör kümeye düşüyoruz.

Yataktan kalktım, balkona çıktım, soğuk hava iyi gelir kendime gelirim dedim. Kendime geldim...

Telefonumda bir mesaj; "Tugi koluma ekmek bıçağıyla 3 kesik daha attım. Ama olsun Hiçbir şeye değişilmez senin sevgin bu dünyada" diye yazıyordu.

Twitter da herkes Avcılar'da oynadığımız maça dair twitler resimler vs.

Gördüğüm rüyayı birisine anlatsam haliyle inanmaz. Ben ve arkadaşlarım bu rüyayı yaşadım diye birine anlatsam amma atıyor bu adam diye daha suratıma bakmaz.

Şimdi daha çok korkuyorum. Ya yarın gece uyuduğumda 1. Amatörden 2. Amatöre düştüğümüzü görürsem diye.

Bugün günlerden 20 Ocak 2014 Pazartesi.

Rant ve Para Olmadığı için Semtinin İdarecileri ve İyi Gün Taraftarları Tarafından Kaderine Terkedilmiş 106 Yaşında Bir Armanın Peşindeyiz Gerçek Seven 50 Kişi.

Leave a Reply