Sizin gibi dinsizler bu semt de müftülük yapamaz.



"Düşme Kalktı" , "Bu Sene Lig 98 Takımla Oynanacak" , "Düşersek Bile Yalova'yı da Düşüreceğiz" vs vs vs....

Sezon sonunda duyacağımız repliklerden bir kaçı sadece bu yukarıda yazdıklarımız.

Başarı kriterini ligde kalmak olarak belirlemiş bir yönetim, ONURLU!!! bir istifa için daha ne beklemektedir.

Neredeyse yarım milyon nüfusu olan koskoca bir semtin susan ve birşeye tepki vermeyen insanları mıdır sizi bu kadar cesur kılan.

Yardım için gittiğiniz her kapı yüzünüze neden kapanıyor?

Yardım adı altında aldığınız her lirayı deftere alacak için yazdığınız için midir "MİLYON" lirayı bulan alacaklarınız.

Yöneticilik Belediyeden alınacak yardımlarla mı takımı başarıya ulaştırmaktır?

Yaklaşık 4 senedir hiç durmadan küme düşerken neden 1 ağaç dikipte meyvelerini satarak kaynak yaratmadınız?

Düştük ama bakın burda bizim bir dikili ağacımız var dahi deseydiniz bari.

Kafanızı yastığa koyduğunuzda aklınıza gelen BEYKOZ SPOR'dan alacaklarınız yerine "Ben Bu Takımı 4 Yılda Ne Duruma Düşürdüm" olmadığı sürece bırakın Yöneticiliği; Sevginizden, Samimiyetinizden ve hatta insanlığınızdan şüphe ederim.

Yakındır "BOĞAZIN YARGIÇLARI; SİZİN GİBİ DİNSİZLERE BU SEMTTE MÜFTÜLÜĞÜ BIRAKMAYACAKTIR"


Leave a Reply